
REGULAMIN
Szkoleń, kursów i warsztatów organizowanych przez Academy Kobido Art Joanna Siedlecka, Kobido by Joanna Siedlecka
Niniejszy Regulamin dalej zwany „Regulaminem” dotyczy organizowanych wydarzeń o charakterze szkoleniowym i edukacyjnym przez Academy Kobido Art Joanna Siedlecka, Kobido by Joanna Siedlecka, prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą, wpisaną do CEIDG, posiadającą: adres siedziby: ul. Polna 44 lok.1, 00-635 Warszawa, NIP 5213249789, REGON 142114825, dalej zwana „Academy Kobido Art”, adres prowadzenia działalności: ul. Polna 44 lok.1, 00-635 Warszawa, adres doręczeń: ul. Polna 44 lok.1, 00-635 Warszawa, adres poczty elektronicznej: studio@kobido.com.pl oraz numer telefonu kontaktowego: 693-001-001.
Regulamin stanowi integralną część umów zawieranych z Academy Kobido Art o charakterze szkoleniowym i mają do niego zastosowanie, chyba że Strony postanowiły inaczej.
Klient zawierając Umowę potwierdza, że niniejsze warunki akceptuje.
Definicje
- Academy Kobido Art , zwany dalej Usługodawcą – Academy Kobido Art Joanna Siedlecka, prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą, wpisaną do CEIDG, posiadającą adres siedziby: ul. Polna 44 lok.1, 00-635 Warszawa, NIP 5213249789, REGON 142114825, dalej zwana „Academy Kobido Art”
- Szkolenie – Konferencja, Szkolenie stacjonarne, Kurs, Szkolenie zamknięte, Warsztaty stacjonarne.
- Wydarzenie – Szkolenie, Warsztaty stacjonarne lub inny rodzaj usług świadczony przez Academy Kobido Art .
- Usługobiorca, zwany dalej Uczestnikiem – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna, której Kodeks cywilny przyznaje osobowość prawną. Usługobiorca może być jednocześnie Uczestnikiem.
- Strony – Usługobiorca / Uczestnik i Usługodawca / Academy Kobido Art
- Strona internetowa – strona dzięki, której Academy Kobido Art o Szkoleniach i Warsztatach
- Potwierdzenie uczestnictwa – komunikat e-mail otrzymany od Academy Kobido Art z danymi do uczestnictwa w Szkoleniu lub Warsztatach.
- Rejestracja – zapis na Szkolenie.
- Film instruktażowy – zapis masażu „krok po kroku”, dotyczący danego Szkolenia, w którym Uczestnik bierze udział.
- Dni pracy– od piątku do niedzieli, z wyłączeniem świąt i dni wolnych ustawowo od pracy.
- Umowa – umowa pomiędzy Usługobiorcą / Uczestnikiem a Usługodawcą / Academy Kobido Art na uczestnictwo w Szkoleniu/Warsztatach.
- Konsument – Klient, który jest osobą fizyczną dokonujący zakupu niezwiązanego bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową w rozumieniu art. 22(1) ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny.
- Przedsiębiorca na prawach konsumenta – Przedsiębiorca dokonujący zamówienia na Szkolenie związany z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą, ale nie mającą dla niego charakteru zawodowego.
- Ustawa o prawach konsumenta – Ustawa o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014r.
- Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną – Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r.
- Kodeks cywilny – Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r.
- RODO – Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady EU 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych).
1. Postanowienia ogólne
- Uczestnik zapisuje się na Szkolenie lub inne Wydarzenie prowadzone przez Academy Kobido Art, w którym chce wziąć udział poprzez adres e-mail lub formularz zgłoszeniowy podany na stronie internetowej. Academy Kobido Art wysyła potwierdzenie zapisu wysyłając wiadomość na adres e-mail podany podczas zapisu.
- Uczestnik zobowiązany jest do zapoznania się z Regulaminem. Zapis na Szkolenie lub inne Wydarzenie jednoznaczny jest z akceptacją warunków umowy i Regulaminu.
- Zakres tematyczny Szkolenia określa każdorazowo opis oferty Szkolenia na stronie internetowej Academy Kobido Art., www.kobido.com.pl/szkolenia
- Ilość uczestników Wydarzenia jest ograniczona do liczby wskazanej w opisie Szkolenia na stronie internetowej Academy Kobido Art.
- Academy Kobido Art dokłada należytej staranności, aby Wydarzenia były prowadzone profesjonalnie.
- O ile nic innego nie wynika z niniejszego Regulaminu podstawowe parametry danego Wydarzenia, w tym czas trwania oraz cennik określa informacja o konkretnym Wydarzeniu.
- Informacje wskazane na stronie internetowej Academy Kobido Art nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego.
- Ceny Wydarzeń są cenami brutto w walucie polskiej i zawierają podatek VAT.
- Gwarancją zapisu na Wydarzenie organizowane przez Academy Kobido Art jest wpłacenie zaliczki a jej wysokość określona jest w ofercie Wydarzenia.
- Rejestracja jest wiążąca dla Stron w chwili potwierdzenia przez Academy Kobido Art udziału i zapisu na Wydarzenie, chyba że Academy Kobido Art zastrzega inny termin wiążącego potwierdzenia, w szczególności związany z koniecznością̨ zgromadzenia minimalnej ilości Uczestników danego wydarzenia. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania Wydarzenia w przypadku nie zgromadzenia minimalnej ilości uczestników i zaproponowania innej daty organizacji Wydarzenia.
- W przypadku udziału w Wydarzeniach konieczne jest podane wymaganych do zapisu danych płatnika, który obciążony będzie kosztami udziału.
- Rezygnacji z wybranego terminu Wydarzenia przez Uczestnika możliwa jest najpóźniej na 7 dni przed jego rozpoczęciem, wówczas istnieje możliwość przepisania się na inny termin Wydarzenia, natomiast zaliczka przechodzi na poczet nowego terminu Wydarzenia. Rezygnacja przez Uczestnika w późniejszym terminie lub jej brak mimo nie wzięcia udziału w Wydarzeniu wiążą się̨ z utratą zaliczki. Academy Kobido Art zastrzega, iż Uczestnik może zrezygnować i wybrać nowy termin Wydarzenia nie więcej niż dwa razy (Wydarzenie musi się odbyć w przeciągu 3-ch miesięcy).
2. Umowa
- Zapis na Wydarzenie odbywa się za pomocą adresu e-mail.
- Zawarcie Umowy na Wydarzenie między Academy Kobido Art a Uczestnikiem następuje w chwili przesłania zgłoszenia drogą elektroniczną i wpłaceniu zaliczki przez Uczestnika.
- Wydarzenia są realizowane w miejscu i czasie wskazanym przez Academy Kobido Art w informacji potwierdzającej zapis na Wydarzenie, przesłanej drogą elektroniczną na adres e-mail podany przez Uczestnika podczas zapisu.
- Warunkiem zawarcia Umowy na Wydarzenie jest akceptacja postanowień niniejszego Regulaminu.
- Zawarcie Umowy jest wiążące, tym samym jest zobowiązaniem Uczestnika do dokonania zapłaty wynagrodzenia za Wydarzenie.
3. Zakres organizacyjny Wydarzeń
- Uczestnik zobowiązany jest podać prawidłowy adres e-mail oraz numer telefonu, na który będzie kierowana korespondencja organizacyjna dotycząca Wydarzenia.
- Uczestnik ma prawo do uczestniczenia w Wydarzeniu oraz zadawania pytań.
- Uczestnik zobowiązuje się uczestniczyć w Wydarzeniu nie naruszając obowiązujących przepisów prawa.
- Academy Kobido Art zastrzega, iż może rejestrować, udostępniać i archiwizować przebieg Wydarzeń w celach reklamowych, na co Uczestnik wyraża zgodę dokonując zapisu na Wydarzenie.
- Academy Kobido Art zapewnia Uczestnikom produkty oraz akcesoria konieczne do profesjonalnego uczestnictwa w Wydarzeniu.
- Film instruktażowy dotyczący Szkolenia w którym Uczestnik bierze udział, udostępniony będzie tylko i wyłącznie na grupie na Facebook-u Usługodawcy i dostępny będzie po przyłączeniu Uczestnika Szkolenia do grupy. W celu przyłączenia do grupy i udostępnienia Filmu instruktażowego, Uczestnik Szkolenia jest zobowiązany przekazać Organizatorowi nazwę swojego profilu na Facebooku. Nie przekazanie przez Uczestnika nazwy swojego profilu, wiąże się z brakiem możliwości udostępnienia Filmu instruktażowego Uczestnikowi przez Academy Kobido Art. W przypadku, gdy Uczestnik Szkolenia nie posiada profilu na Facebooku, lub nie wyraża zgody na jego udostępnienie, Uczestnik dobrowolnie rezygnuje z przekazania Filmu instruktażowego przez Usługodawcę. Przekazanie Filmu instruktażowego w innej formie niż przez przyłączenie do grupy na Facebooku Usługodawcy jest niemożliwe.
- W sytuacji, kiedy Uczestnik powinien przygotować się do Wydarzenia w specjalny sposób – każdorazowo jest informowany o tym fakcie z odpowiednim wyprzedzeniem.
4. Prawa autorskie i licencja
- Z chwilą przekazania Uczestnikowi dostępu do Filmu instruktażowego z Wydarzenia – jeżeli taka opcja jest dostępna podczas Wydarzenia – Academy Kobido Art udziela Uczestnikowi niewyłącznej i niezbywalnej licencji do korzystania z nagrania wyłącznie dla własnych potrzeb Uczestnika.
- Uczestnik nie ma prawa zwielokrotnienia lub wprowadzenia do obrotu treści Wydarzenia oraz jakiegokolwiek innego udostępnienia osobom trzecim ani też udzielenia licencji czy dalszych licencji.
5. Płatności
- Academy Kobido Art prowadzi pobieranie płatności za Wydarzenia w formie gotówki lub przelewu na wskazany przy zapisie rachunek bankowy. Sposób płatności ustalony zostaje w momencie potwierdzenia udziału w Wydarzeniu.
- Do każdego zapisu na Wydarzenie wystawiany jest dokument: faktura bądź paragon – w zależności od życzenia klienta. Chęć otrzymania faktury przez Usługobiorcę / Uczestnika Wydarzenia musi być zgłoszona w momencie rezerwacji miejsca i wpłaty zaliczki przez Usługobiorcę / Uczestnika.
- Faktura jest wysyłana w formie elektronicznej na co Usługobiorca / Uczestnik wyraża zgodę.
6. Odstąpienie od umowy
- Usługobiorca / Uczestnik będący Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta ma prawo odstąpić od Umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa bez podania przyczyny w terminie 14 dni od jej zawarcia. W przypadku, gdy Umowa zostanie zawarta na mniej niż 14 dni przed rozpoczęciem Wydarzenia, zastosowanie mają ustalenia z Punktu 1. podpunkt 12.
- Bieg terminu do odstąpienia od Umowy na uczestnictwo w Wydarzeniu rozpoczyna się od dnia zawarcia Umowy.
- Konsument oraz Przedsiębiorca na prawach konsumenta mają prawo odstąpić od umowy składając Academy Kobido Art oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
- Oświadczenie o odstąpieniu można wysłać na adres e-mail lub pisemnie na adres do doręczeń Academy Kobido Art,podane w niniejszym Regulaminie.
- W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uznaje się za niezawartą.
- Po otrzymaniu od Konsumenta albo Przedsiębiorcy na prawach konsumenta oświadczenia o odstąpieniu od umowy Academy Kobido Art bez zbędnej zwłoki wyśle potwierdzenie jego przyjęcia.
- Jeżeli Usługobiorca/Uczestnik uiścił zaliczkę lub pełną opłatę za Wydarzenie, Academy Kobido Art dokona zwrotu płatności w takiej samej formie w jakiej zapłata została dokonana.
- Prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje Konsumentowi/Przedsiębiorcy na prawach konsumenta w odniesieniu do umów:
a) o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia utraci prawo do odstąpienia od umowy;
b) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta/Przedsiębiorcy na prawach konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
c) w której przedmiotem są nagrania dźwiękowe lub wizualne lub programy komputerowe dostarczane w zapieczętowany opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
d) o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnienie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą Konsumenta/Przedsiębiorcy na prawach konsumenta przed upływem do odstąpienia od umowy i poinformowania go przez Academy Kobido Art o utracie prawa do odstąpienia od umowy;
7. Prawo do zgłoszenia reklamacji
- Academy Kobido Art odpowiada wobec Usługobiorcy/Uczestnika będącego Konsumentem albo Przedsiębiorcą na prawach konsumenta za niezgodność z Umową zgodnie z przepisami Ustawy o prawach konsumenta.
- Usługobiorca / Uczestnik ma prawo złożyć reklamację mailowo na adres: studio@kobido.com.pl , telefonicznie czyli ustnie pod numerem te. 693-001-001 lub pisemnie na adres: ul. Polna 44 lok.1, 00-695 Warszawa.
- Reklamacja powinna zawierać minimum opis reklamowanej kwestii oraz dane do kontaktu.
- Academy Kobido Art rozpatrzy reklamacje do 14 dni a odpowiedź zostanie wysłana do Usługobiorcy / Uczestnika na dane podane podczas składania reklamacji.
8. Ochrona danych osobowych
- Klient oświadcza, że zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z 27.04.2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) został poinformowany, że: administratorem przekazanych danych osobowych jest Academy Kobido Art, kontakt z Academy Kobido Art możliwy jest za pośrednictwem adresu mailowego: studio@kobido.com.pl
- Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji zawieranej z Usługodawcą umowy i obowiązków prawnych z niej wynikających, w tym ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń, jakie może ponosić Usługodawca lub jakie mogą być ponoszone wobec Usługodawcy, a także w celu wywiązywania się przez Usługodawcę z nałożonych na nią obowiązków w tym prawnych;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą przez okres niezbędny do czasu wykonania umowy, zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń przysługujących Usługodawcy lub przeciwko Usługodawcy, wypełnienia obowiązku prawnego Usługodawcy;
- Dane osobowe nie będą udostępniane innym podmiotom;
- Klient posiada prawo dostępu do treści swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przetwarzania oraz do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, a także prawo do ich przeniesienia;
- Klient posiada prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych do organu nadzorczego;
- Podanie Usługodawcy danych osobowych jest dobrowolne i wynika z zawieranej umowy, jednakże odmowa podania danych może ograniczać lub wyłączać zakres świadczonych umownie usług.
9. Pozasądowe rozwiązywanie sporów konsumenckich
1. Konsument ma prawo do pozasądowego rozwiązania sporu konsumenckiego. Szczegółowy zakres dotyczący skorzystania przez Klienta, który jest Konsumentem z pozasądowego rozwiązania reklamacji, dochodzenia roszczeń oraz zasady jakie wiążą się z procedurami dostępne są u:
a. Miejskich Rzeczników Konsumentów – w ich siedzibach i na stronach internetowych
b. Wojewódzkich Inspektorów Inspekcji Handlowej
c. Organizacji, których statut przewiduje zadania związane z ochroną Konsumentów
d. pod adresami Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów
www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php;
www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php
oraz www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php.
2. Konsument ma możliwość skorzystania z następujących sposobów pozasądowego rozpatrzenia reklamacji i dochodzenia roszczeń:
a. Konsument może zwrócić się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.) w celu złożenia wniosku o rozstrzygniecie sporu w zakresie Umowy. Wszelkie wytyczne i regulaminy sądów konsumenckich określa rozporządzenie ministra sprawiedliwości z dnia 25 września 2001 r. w sprawie określenia regulaminu organizacji i działania stałych polubownych sądów konsumenckich. (Dz.U. 2001, nr 113, poz. 1214).
b. Konsument może się zwrócić także do Wojewódzkiego Inspektora Inspekcji Handlowej na podstawie art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej (Dz.U. 2001 nr 4 poz. 25 ze zm.) w zakresie wszczęcia mediacji mającej na celu zakończenie sporu z przedsiębiorcą. Wymogi oraz szczegółowe regulacje w zakresie skorzystania z sądu polubownego przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych poszczególnych Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej.
c. Konsument może również skorzystać z bezpłatnej pomocy w zakresie rozwiązania sporu z Przedsiębiorcą korzystając z pomocy powiatowego (miejskiego) Rzecznika Konsumentów albo organizacji społecznej, która w ramach swojego statutu zajmuje się ochroną konsumentów np. Federacja Konsumentów. Federacja Konsumentów udziela porad pod adresem e-mail porady@dlakonsumentow.pl
d. Pod adresem www.ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR to interaktywna i wielojęzyczną strona internetowa z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
10. Postanowienia Końcowe
- W przypadku Konsumentów, w zakresie nieuregulowanym niniejszym Regulaminem mają zastosowanie przepisy Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.
- Academy Kobido Art zastrzega, że Konsumenta nie wiążą te postanowienia Regulaminu, które stanowiłyby niedozwolone postanowienia umowne w rozumieniu Kodeksu cywilnego.
- Wszelkie spory rozwiązywane będą polubownie a jeżeli nie będzie to możliwe według sądu właściwego zgodnie z Kodeksem Postępowania Cywilnego.
- Regulamin wchodzi w życie z dniem 02.12.2024 r.